PhD Graduation :)

Daisypath Graduation tickers
Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 16, 2011

maybe one day i'll be happy..YEAH

I am not always strong

assalamualaikum, hehe..pejam celik pejam celik dah 16 hari kte berpuasa..so what hve we done up until now? I keep questioning the same question to myself though *_*..I haven't prepared for unvrsty yet T.T kejap sgt raya ouh..but lucky me as I'll register on 7/9..a week after raya :\ kejap kan raya?and x beli lagi baju raya..ahh,I don't feel like having one like the year before..but this ramadhan is definitely better than last year :D why?because my family is by my side. ramadhan is the best time for family :) hehe..that's make me smile perfectly!

tapi kan,bulan ni banyaaaaaaakkk sangat nyamukk! I can't sleep soundlylaahh kadang2 tuh..grr,klu nyamuk tu vampire mcm salvatore's brothers xpelah jugak hehe :D

ape lagi ape lagi? haaaa,i miss my old schoolmates like gile punye..melawatians,gajahians,um-ians! rindu nak mampos la plzla klu ade rezeki ya allah,pertemukan la aku ngan mereka semua :) nak keluar tapi bulan ni dah x boleh..next year maybe?hmm

and lastly,I did apply for biasiswa..hopefully everything goes well..insyaAllah :)

p/s ; Happy moments, praise God. Difficult moments, seek God. Painful moments, trust God. Every moment, thank God. Tq :)

title tu just sebagai pembakar semangat :D

No comments :